tajemník Městského úřadu Nový Jičín vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na obsazení pracovního místa
referent(ka) správních agend
Obsah práce:
- komplexní výkon agendy na úseku občanských průkazů a cestovních dokladů, v zástupu pak agenda evidence obyvatel a agendy pracoviště Czech Point.
Místo výkonu práce: Nový Jičín
Doba výkonu práce: na dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou)
Platová třída: 9*)
Předpokládaný nástup: 01.09.2025, popř. dohodou po ukončení výběrového řízení
Požadované předpoklady pro výkon práce:
- uvedené v ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
- fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let;
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu EU nebo státu, který je smluvním státem Dohody o evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v ČR povolen trvalý pobyt,
- ovládá český jazyk,
- je plně svéprávná,
- je bezúhonná.
Další předpoklady a požadavky:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- uživatelské znalosti práce s PC,
- znalost právních předpisů vztahujících se k vykonávané práci – zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 269/2021 Sb., o občanských průkazech, zákon č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech, zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
- dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, ochota dalšího vzdělávání,
- výhodou:
- zaměření oboru vzdělání na veřejnou správu, popř. veřejnosprávní činnost,
- odborná praxe v činnostech (viz obsah práce) v posledních 5 letech,
- zvláštní odborná způsobilost ve smyslu vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územně samosprávných celků (doložit osvědčením),
- absolvování seminářů či jiného vzdělávání z oblastí požadovaných obsahem práce.
Náležitosti písemné přihlášky a požadované doklady:
- Písemná přihláška do výběrového řízení musí obsahovat níže uvedené náležitosti:
- označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem o Evropském hospodářském prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
- telefonní kontakt a e-mail na uchazeče,
- datum a podpis uchazeče.
- Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží bezúhonnost čestným prohlášením (tyto doklady lze nahradit při podání přihlášky čestným prohlášením o bezúhonnosti),
- kopie dokladu o dosaženém vzdělání, u vysokoškolského vzdělání včetně dodatku k diplomu, popř. osvědčení o státní závěrečné zkoušce, jež jsou nedílnou součástí diplomu,
- čestné prohlášení o svéprávnosti (čestné prohlášení musí obsahovat příjmení, jméno, titul, datum narození, adresu trvalého pobytu, text čestného prohlášení, datum a podpis),
- kopie osvědčení o absolvování dalšího vzdělávání vztahujícího se k nabízené pracovní pozici.
Vybraní uchazeči mohou být pozváni k ústnímu pohovoru a budou informováni prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonu.
Organizace si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, případně zrušit výběrové řízení.
Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy “Výběrové řízení 12/2025 – NEOTVÍRAT” je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Nový Jičín, Masarykovo nám. 1, 741 01 Nový Jičín, nebo datovou schránkou ywmb4nc,nebo elektronicky na adresu e-podatelna@novyjicin.cz. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené na MěÚ Nový Jičín nejpozději do 31.07.2025. Další informace podá osobně nebo telefonicky Ing. Renáta Kelnarová, vedoucí Odboru správních agend, mob.: 735 704 060, nebo Bc. Renáta Dvořáková, personalistka, tel.: 556 768 303.
Mgr. Bc. Josef Solanský v. r.
tajemník MěÚ
______________________________________________________________________________
Poznámka: *) platová třída dle přílohy č. 1 NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.